niedziela, 1 maja 2016

Drzwi nr 67

Kiedy kilka dni temu w różnych zakątkach Polski padał śnieg, Toruń zachwycał wiosennym słońcem. Wiatr co prawda wiał jak oszalały, ale nie zniechęciło mnie to od spaceru po starym mieście. Nie mogłam przegapić takiej okazji, skoro po wielu latach udało mi się wreszcie odwiedzić to miasto. Wkrótce na pewno pokażę tu kilka zdjęć wspaniałych, toruńskich kamieniczek, ale dziś jest weekend, a skoro tak, to muszą być piękne drzwi. Co powiecie na te prowadzące do miejskiego muzeum?
Bardzo podoba mi się jak misternie rzeźbiony kamień kontrastuje z ceglastą ścianą. Dwie figurki na górze sprawiają, że całość wygląda dostojnie. Podobają mi się nawet współczesne, proste schody, choć chyba nie za bardzo wyszło łączenie ich z budynkiem. Mam nadzieję, że ktoś to jeszcze dopracuje, bo kruszący się beton niestety psuje efekt.

Toruń / Polska


Więcej o cyklu przeczytacie tutaj.

Miłego dnia!
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...