sobota, 28 maja 2016

Konkurs - Bloggers Photo Meeting 2

Ostatnio doba jest dla mnie zdecydowanie za krótka. Poza pracą zawodową i snem, które zabierają mi większość czasu, wolne chwile poświęcam na pomoc Izie w zorganizowaniu drugiej edycji Bloggers Photo Meeting, czyli warsztatów fotograficznych dla blogerów homestyle-owych. Niestety właśnie z powodu pracy zawodowej nie mogłam uczestniczyć w zeszłorocznym spotkaniu, ale postanowiłam, że w tym roku zrobię wszystko co możliwe, żeby wziąć udział w BPM2. 

Dlaczego tak mi na tym zależy? Powodów jest kilka. 
Po pierwsze Iza robi piękne zdjęcia i ma ogromną wiedzę nt. fotografii. Już dawno temu, gdy podczas Meetblogin mieszkałyśmy w jednym pokoju hotelowym, zaczęłam ją namawiać, żeby podszkoliła trochę nas - inne blogerki. Dzięki temu, że udoskonalamy swój warsztat pracy, zdjęcia na blogach są coraz lepsze i mam nadzieję, że Wy - nasi czytelnicy - macie większą przyjemność z odwiedzin w naszym wirtualnym świecie.



Po drugie tego rodzaju spotkania są okazją do bliższego poznania innych blogerek. To dziewczyny, które mają w sobie pasję i dzielą podobne zainteresowania. Spotkanie z nimi w realnym świecie zawsze daje mi kopa i dostarcza ogromnej ilości pozytywnych emocji. Nie mogę się doczekać, kiedy wreszcie spotkam te z nich, które na razie odwiedzam tylko wirtualnie. Dwanaście babek - będzie się działo ;)

Po trzecie Bloggers Photo Meeting to czas, kiedy będziemy mogły robić to, co najbardziej lubimy, czyli stylizować i fotografować. Zaczynamy w piątek kolacją - niespodzianką. W sobotę będziemy tworzyć trzy różne stylizacje: szeroko pojęty styl  marine, styl romantyczny i pełną koloru stylizację w klimacie Happy Place. Już się nie mogę doczekać zabawy w ustawianie, dekorowanie, dobieranie dodatków, itd. A w niedzielę popatrzymy na siebie okiem obiektywu i poćwiczymy robienie zdjęć portretowych.

Ale dlaczego ja Wam o tym wszystkim piszę? Ano dlatego, że jedno miejsce na warsztatach przygotowałyśmy dla Was - osób blogujących lub posiadających aktywne i nie prywatne konto na instagramie. 
Udział w warsztatach można wygrać biorąc udział w KONKURSIE
Wszystkie szczegóły znajdziecie u Izy na blogu. Śpieszcie się, bo konkurs trwa tylko do końca maja!

I jeszcze garść informacji praktycznych o Bloggers Photo Meeting 2:
- termin: 1-3 lipca
- miejsce warsztatów (i nocleg): Starachowice, dom mamy Izy
- dojazd na własny koszt

Mam dla Was coś jeszcze na zachętę - foty Izy z zeszłorocznej edycji Bloggers Photo Meeting. Jestem pewna, że w tym roku będzie równie pięknie!













Powyżej Iza, sprawczyni całego zamieszania :)

Podobnie jak w zeszłym roku, szykujemy też niespodzianki dla Was - naszych czytelników. Jeśli więc nie możecie wziąć udziału w konkursie na udział w warsztatach, to nie martwcie się. Będzie jeszcze dużo innych konkursów. Bądźcie czujni i koniecznie obserwujcie nasze konta na Instagramie i Facebooku!

Miłego dnia!
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...