wtorek, 29 stycznia 2013

Czas (nie) goni nas

Mieliśmy do niedawna w domu dwa zegary. Jeden w jadalni (link), a drugi w przedpokoju (link). Oba ulokowane w miejscach strategicznych. Wystarczy rzut oka i już wiem jak bardzo spóźniłam się do pracy albo, że jajka będą jednak na twardo :)
Pod choinkę dostaliśmy niedawno kolejny. Z tej samej serii co skrzyneczki. Nowy zegar zadomowił się na półce w salonie. Patrzę na niego wieczorami, gdy zastanawiam się, czy już pora iść spać, czy może jeszcze przeczytać kolejny rozdział książki. Z tego patrzenia wiele nie wynika, ponieważ i tak zawsze wybieram kolejny rozdział. Potem zerkam znowu i liczę ile godzin snu mi zostało i jak bardzo się nie wyśpię. A rano jak zwykle odliczam na innym zegarze swoje spóźnienie.


 
W skrzyneczce nastąpiła zmiana dekoracji. Pożegnałam się z jesienno-zimowymi akcentami. W zamian mam naturę i pastele. Te kolory nastrajają mnie bardziej wiosennie. Tak samo jak słońce, które po długiej nieobecności pojawiło się na chwilę w weekend.
Wykorzystałam ten moment, żeby zrobić zdjęcie moim kolejnym, nowym... tak, tak - skorupom :) Wszystkie dostałam w prezencie. I miseczki, i dzbanek i pojemnik. I choć każdy prezent pochodzi z innego źródła, razem świetnie dopasowały się kolorystycznie.


A tak łapałam w obiektyw promienie niskiego, zimowego słońca. Szkoda, że wyszło tylko na dwa dni.
Ta plucha jest okropna. A moje skórzane kozaki, mimo codziennego pastowania do niczego się nie nadają i wołają, żeby je dobić :(


Chyba jutro w ramach poprawy nastroju nazrywam sobie  gałązek forsycji i zacznę przywoływać wiosnę.

Miłego dnia!
Marta

9 komentarzy:

  1. Marto piękne skorupki, miseczki naprawdę wiosenne, juz je widzę w otoczeniu kolorowych kwiatków Gosia z homefocuss, zapraszam do mnie na pyszne słodkości

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam te miseczki , mam w identycznych kolorach :))) a o wiosnę w tym roku proszę jak nigdy .. Świetne prezenty i nowa aranżacja szufladkowa , pozdrowionka Martuś !

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło się zrobiło :))) takie pastele nastrajają wiosennie, a tego nam chyba trzeba, kiedy ta plucha wykańcza nasze kozaki ;)))))
    ściskam**

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny jest ten zegar...no i pastelowe miseczki znam:) mam takie same i je uwielbiam:)))
    wszystko mi się u Ciebie podoba, bo masz tyle ładnych dodatków, które cieszą oko:)
    uściski i dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  5. pieknie u Ciebie :) sliczny zegar i dekoracje

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne miseczki! :)
    Niech pastele już przywołają wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne skorupy :-) Miseczki to chyba IKEA, prawda? Mam takie kremowe :-) Zegar również bardzo mi się podoba, u mnie też jest niezbędny.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Miseczki!!!!<3 gdzie moge je zdobyc?!;) zapraszam na candy do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...