niedziela, 3 lipca 2016

Drzwi nr 76

Niedawno zabrałam Was na krótki spacer po Graz, to dziś pokażę, jakie jeszcze fotki z tego miasta mam w zanadrzu. Trzeba przyznać, że w cesarstwie austro-węgierskim umieli budować wykwintnie i z klasą. Kamienice pochodzące z tego okresu budzą zachwyt. Podobnie jak wejścia do nich. 
Dzisiaj mam dla Was zdjęcie drzwi z kamienicy wybudowanej w 1912 roku. Tak przynajmniej głosi napis na nadprożu. Spodobała mi się ich elegancja i koronkowy wzór. Bardzo rzadko pokazuję drzwi, które nie mają ani kawałka drewna. Wyglądają na lekkie i delikatne, a to całkiem porządne wrota.

 Graz / Austria


Więcej o cyklu przeczytacie tutaj.

Miłego dnia!
Marta

3 komentarze:

  1. Piękna, z historią i duszą.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe choć kusi mnie aby obejrzeć cały budynek... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przejrzałam więcej Twoich drzwi. Chyba moim typem drzwi jest taki rodzaj jak nr 2 lub 5 czy 20 lub 21 :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...