wtorek, 26 lipca 2011

Marzy mi się... stół

Wreszcie mamy miejsce na porządny stół i mam nadzieję, że kiedyś znajdziemy ten idealny. Założenia są proste. Musi być duży, najlepiej rozkładany i koniecznie drewniany.
Podobają mi się m.in. takie z toczonymi nogami (ale bez przesady - zbyt fikuśne nie wchodzą w grę). Poniżej porcja inspiracji znalezionych w sieci.






Ten stół powyżej, to chyba mój faworyt.



Podobają mi się też takie bardziej oryginalne.



Fajne stoły są też na zdjęciach w jednym z poprzednich postów dotyczących lamp do jadalni. Ale póki co chyba przerobię nasz stary stół. Może na coś w tym stylu?


Miłego dnia!
Marta

7 komentarzy:

  1. ładne zdjęcia i super inspiracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne stoły, też mi się takie marzą. Ale oczywiście trzeba mieć przestrzeń, by wstawiając taki stół można jeszcze było przy nim zasiąść. Dla mnie jednak inspiracje by ikea :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. dlatego rozkładany stół byłby ideałem;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I tak skończy się na ikeii ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie tu u Ciebie :) moge zostac na dluzej. a przedpokoj super wam wyszedl. i kuchnia. wow wow

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...