czwartek, 10 marca 2011

Czym skorupka za młodu nasiąknie...

Ostatnio wokół mnie są prawie same kobiety w ciąży i świeżo upieczone mamy. W rodzinie, w pracy, w gronie przyjaciół - opędzić się nie można:))) Postanowiłam więc wczuć się w temat i pokazać Wam kilka ślicznych pokoików dziecięcych. Może będą inspiracją dla przyszłych mam i pomogą w urządzaniu kącików dla maluchów. Czasem niewiele trzeba, żeby stworzyć coś fajnego. Liczy się pomysł.
Zdjęcia pochodzą z internetu. Niestety nie jestem w stanie podać źródeł, ponieważ wyciągnęłam je z moich obszernych zbiorów przechowywanych w czeluściach komputera.








Doszły mnie słuchy, że niektórzy z niecierpliwością czekają na kolejne zdjęcia z naszego placu boju, ale wszystko w swoim czasie. Ćwiczcie cierpliwość:)

Miłego dnia!
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...