piątek, 9 listopada 2012

Ja mam 30 lat, Ty masz 30 lat, przed nami siódme niebo...

No dobra, trochę zmieniłam tekst piosenki, ale mam dziś urodziny więc mi wolno :)
Jak się na pewno domyśliliście zmieniam dziś cyferkę z przodu i o dziwo nawet dobrze mi z tym. Co tam, że według unijnych dyrektyw właśnie przestałam być młodzieżą. Co tam, że ponoć wkraczam w smugę cienia. Co tam, że pierwsze zmarszczki wokół oczu to nie jakieś tam kurze łapki, tylko coraz większe łapska i że  siwe włosy jakoś się ośmieliły i zaczęły pojawiać się na głowie. 


 Dzisiaj humor mi dopisuje. Pewnie dlatego, że ukochany chłop zaskoczył mnie rano bukietem trzydziestu malinowych tulipanów! Jak on to zrobił? Gdzie je ukrył i kiedy? Pozostaje to dla mnie zagadką, bo cały czas byłam w domu, a nie zauważyłam żadnych podejrzanych ruchów ;) 
Może dlatego, że skupiłam się na obronie przed pożarciem czekoladowych muffinów, które piekłam wczoraj w nocy, żeby zabrać je do pracy. Ale Adam tym bukietem mnie przekonał i dostał dzisiaj rano w podziękowaniu jedno ciasteczko.




Kiedyś pisałam, że nie zamierzam mimo jesieni pożegnać się z pastelami. I takie są skutki :) Filcowe mini żołędzie jakoś zgrały mi się kolorystycznie z serduszkami na muffinkach i dlatego załapały się dziś na zdjęcia. I tak oto mam czekoladowo-pastelowe klimaty urodzinowe :)

Miłego dnia!
Marta

20 komentarzy:

  1. Śliczne żołędzie, smakowite babeczki i sto lat życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spełnienia marzeń!! Ja też mam dziś urodziny - świętuję ćwierćwiecze ;) Pozdrawiam gorąco i życzę świetnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 100 lat!!! Bardzo pozytywny post. Energetyzujący! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 100 laat, 100 laat!
    Mmm... smakowite mufiinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Smacznie i ślicznie:))) sto lat!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. samych slodkosci wszytskiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. sto lat sto lat! piękne te żołędzie no i ciacha jakie smakowite:) post idealny na tą szarugę za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. STO LAT STO LAT Martuś !!!!! jak to się mówiło zmiana kodu trójka z przodu :))))) samych radości i dużo dużo uśmiechu !!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najpiękniejszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego Najlepszego:) magiczna 30, super;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj w Klubie Pięknych Trzydziestoletnich!!!100 lat!!! ja też od kilku miesięcy w tym klubie z trójką z przodu :-)
    serdeczne uściski i duuużo radości

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja kochana, samych radości i miłości i coby chłopinka Twoja dalej była tak zaskakująca, zasłużył na co najmniej 30 muffinów, musisz mu to jakoś wynagrodzić, no i ... piękny wiek moja droga, piękny :))
    żołędzie też piękne !
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego i witaj w gronie 30stek :)
    Piękne muffinki Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna, zdolna, kochana i MŁODA imienniczko: życzę Ci, żebyś o każdym dniu z następnych 100 lat życia mogła powiedzieć, że był najlepszy :)
    Milion buziaków!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziewczyny jesteście kochane! Dziękuję za wszystkie piękne życzenia, nastroiły mnie jeszcze bardziej pozytywnie mimo ponurego dnia. Zsumowałam sobie te wszystkie setki i mi wyszło, że powinnam żyć szczęśliwie jeszcze dłuuuuugie lata:)Dziękuję! A teraz lecę piec porcję muffinów dla Adama;)

    OdpowiedzUsuń
  16. STO LAT I WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! Żołędzie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego!!Podobno to piękny czas dla kobiety!!Ja już się przekonam za 2 miesiące...
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego dobrego! :)
    Oby zawsze było tak kolorowo - jak u tych filcowych żołędzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Radości, miłości i spełnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...