piątek, 14 marca 2014

Dzieje się!

Ta wiosna będzie dla mnie okresem istnego szaleństwa, zarówno zawodowego, jak i blogowego. Choć będę po uszy zakopana w pracy (a właściwie już jestem) i pewnie wkrótce zacznę narzekać i biadolić, to w chwili obecnej czuję powera. Czeka mnie niezłe wyzwanie zawodowe, ale na razie wierzę, że podołam. Czeka mnie też masa przyjemności związana z wiosennymi wydarzeniami w świecie designu.
Na pierwsze z nich wybieram się już jutro. Będzie to:


 Trzy tygodnie później odbędzie się w Warszawie II edycja Targów Rzeczy Ładnych. Byłam na pierwszej i na pewno nie przepuszczę tego wydarzenia. Może znowu uda mi się kupić coś fajnego. Ostatnio w ramach patriotyzmu lokalnego przywiozłam sobie tablicę okulistyczną.


 
W tym roku w ramach targów przewidziane są różne atrakcje dla i z udziałem blogerów. Każdy z nas wybierze na przykład swojego faworyta wśród wystawców, a następnie nasze typy zostaną naniesione na mapkę targów i będą dostępne dla wszystkich odwiedzających. Czuję, że to będzie strasznie trudny wybór. Ciekawa jestem czy pokryje się z waszymi preferencjami ;)
Szczegóły znajdziecie TUTAJ.

A pod koniec maja będziecie mnie mogli spotkać na III edycji Warszawskich Targów Designu – WZORY.



Podczas tego wydarzenia blogerzy też wtrącą swoje trzy grosze. Jeśli macie możliwość, to koniecznie przyjdźcie. Grono wystawców zapowiada się tak zachęcająco, że chyba będę musiała obrabować jakiś bank. Jeśli jesteście ciekawi, co można będzie zobaczyć na tegorocznych WZORACH, zajrzyjcie TUTAJ

Targi Rzeczy Ładnych i Wzory, to wydarzenia otwarte dla wszystkich chętnych. Mam nadzieję, że będzie to okazja do spotkania nie tylko z innymi blogerami, ale również z czytelnikami tego bloga. Do zobaczenia :)

Miłego dnia!
Marta

5 komentarzy:

  1. Oj, to prawda, mnóstwo atrakcji i mnóstwo pracy! Do zobaczenia jutro! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ho ho Martusia zaczyna szaleć :D

    OdpowiedzUsuń
  3. jakie ciekawe wydarzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na relację, bo niestety najbliższe atrakcje mnie ominą.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...