piątek, 21 marca 2014

BoCo na bis

To był ciężki tydzień. Siedziałam w pracy po kilkanaście godzin, ale opłaciło się, bo dziś odniosłam mały zawodowy sukcesik. Fajna sprawa, ale zwykle takie sukcesy mają jakieś ukryte skutki uboczne. Mój jest nierozerwalnie związany z jeszcze większą ilością pracy przynajmniej do końca sierpnia. Przykro mi, ale może się to troszkę odbić na mojej aktywności na blogu. Mam jednak nadzieję, że nie uciekniecie i będziecie mnie tu regularnie odwiedzać, bo coś tam jednak zamierzam w wolnych chwilach skrobnąć i pokazać.
Dziś pokażę obiecane fotki z salonu BoConcept. Od razu wyjaśniam, że nie jest to post sponsorowany (a szkoda;) ). Zawsze podobał mi się prosty design tej duńskiej firmy, ale niestety ich meble są poza moim zasięgiem. Niemniej jednak zawsze przecież można pooddawać się marzeniom. Mnie najbardziej marzą się ich fotele - piękne, wygodne, obite fantastycznymi tkaninami i wykonane z dbałością o każdy detal. Mają też piękne kanapy, ciekawe lampy, oryginalne dodatki w różnych stylach więc każdy może znaleźć coś dla siebie. Sami zobaczcie.
 












Ładne, prawda? Ja oprócz mebli i dodatków chętnie przygarnęłabym ten piękny rower. A co Wy byście wybrali? Ciekawa jestem, czy coś z tych zdjęć wpadło Wam w oko.

Miłego dnia!
Marta

17 komentarzy:

  1. Czarno- biały, okrągły dywan, biurko z lampą i jeszcze te dwie lampy żółte...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dalej śnię o tym pięknym foteliku.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. poduch nigdy za dużo, a rower urzekł mnie prostotą i elegancją.

      Usuń
  4. leniuchowania w weekend życzę po takim pracowitym tygodniu :)
    mnie wpadły w oko podusie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, leniuchowanie i sen to to, czego mi baaardzo potrzeba ;)

      Usuń
  5. piękne zdjęcia! świetne aranżacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) fotki moje, ale te cudne aranżacje to dzieło stylistów z salonu

      Usuń
  6. Ten okrągły czarno-biały dywan jest piękny! Podobają mi się też ich poduszki w graficzne wzory, takie trochę azteckie w klimacie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gu, te poduchy nie dorastają do pięt Twoim :) a dywan też wpadł nam w oko w salonie.

      Usuń
  7. Rowerek rzeczywiście świetny :) kolorki w sam raz dla mnie i prosty design również. Wpadło mi w oka biurko :)
    Pozdrawiam i spokojnego weekendu życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzę, że doceniamy w rowerze te same walory estetyczne :) ciekawe czy wygodnie się na nim jeździ ;)))

      Usuń
  8. Dodatki by mnie baaardzo kusiły :) A lampy też są niczego sobie :)
    Gratuluję nowych wyzwań :))) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie sobie pomyślałam, że gdybym mogła sobie za darmo wybrać jedną lampę, to musiałabym się bardzo długo zastanawiać którą. Pewnie bym losowała :)

      Usuń
  9. Rower i lampy!
    Zdjęcia są świetne!
    :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...