poniedziałek, 21 października 2013

Każdemu jego zestaw must have

Uwielbiam leniwe poranki. Najlepiej ze śniadaniem w łóżku :)
Ostatnio było dużo zdjęć więc dziś tylko trzy, robione na szybko, bo kawa stygnie. A na nich piękna poducha w szare zygzaki, którą dostałam w prezencie od Damar. Drugą poduchę zrobiłam z podkładki na stół. Miałam tylko jedną i do niczego mi nie pasowała więc po kilku latach nieużywania postanowiłam oderwać metkę i dać jej nowe życie :) I tak paski z kropkami musiały się polubić. Moim zdaniem całkiem nieźle się komponują.
A poranną kawkę pijam ostatnio z nowego, ulubionego kubka z Muminkiem, wygranego u Dotdesign. Motto na kubku dobrze mnie nastraja ;)






Zapomniałam przedstawić miśka. Nie, nie jest to maskotka, z którą śpimy :) Ponieważ co chwila wpadają do nas w odwiedziny różne dzieciaki, mamy w domu zestaw must have dla najmłodszych. W skład zestawu wchodzą  m.in. trzy miśki, stos książeczek, hurtowa ilość kredek i kartek do rysowania. Do tego niczym nieograniczona wyobraźnia i kreatywność. I tym sposobem produkowałyśmy ostatnio z moją 2,5 letnią siostrzenicą naklejki DIY. Dobrze, że miałam papier etykietowy i flamastry. Ale to już zupełnie inna historia ;)

Miłego dnia!
Marta

26 komentarzy:

  1. Rewelacyjna ta poszewka w zygzaki, kubek też ujmuje :). Miłego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. kubek jest boski! a na dodatek w muminkowej serii jest jeszcze dużo innych fantastycznych, które muszę mieć :)

      Usuń
  3. To ja miałam wygrać tą poszewkę!
    Żartuję,oczywiście ;) Bardzo mi się podoba wzór zygzak na podusi a razem z twoją poszewką DIY wyglądają rewelacyjnie.
    Coś masz szczęście do wygrywania :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a no właśnie, aż się sama dziwię ile mam ostatnio szczęścia w zabawach;)

      Usuń
  4. Mmmmm, ale kuszące łóżko :))) Jakaś zaraza mnie dopada i tak coś czuję, że zaraz wyląduję w swoim. Buuu :(
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to zdrówka życzę! gorąca herbata (najlepiej z prądem) i pod pierzynę :)

      Usuń
  5. Wygrane świetne :)) Podusie wyglądają jakby były dla siebie stworzone :)

    ania.mania

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne podusie i zdrowe sniadanko ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się taca szalenie podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kubek jest boski! Chyba będę musiała kiedyś sobie taki sprawić, z mottem :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się ta biała - kremowa z podkładki.
    aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mnie jakoś niespodziewanie olśniło, że niezła poduszka by z tej podkładki była ;)

      Usuń
  10. ihihihihihi już kilka razy czaiłam się na ten kubas i to dokładnie ten wzór :)))) Poduchy superowe ! Pozdrowionka Martuś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się namierzam jeszcze na kilka. mam co najmniej trzy typy na liście must have :)))

      Usuń
  11. ale cuda Martusiu! świetne poduchy i ten kubasek:) ach jak ja uwielbiam takie łóżkowe foty:)
    buziaki i dobrego dnia dla Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne poduchy, fantastyczny kubek, ale najbardziej zazdroszczę leniwych poranków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie trafiają się wcale tak często, dlatego jak już są, to celebruję ;)
      pozdrowionka

      Usuń
  13. bardzo milutko u Ciebie :)
    misiek obowiązkowo musi być, ja mam chyba ze 4 :P plus kredki, kartki, książeczki to o czym mówisz :D 14 miesięczna córcia i jej zestaw obowiązkowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wreszcie ktoś mnie rozumie :) a przecież ciocia musi być zawsze przygotowana!

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...