piątek, 25 marca 2011

Marzy mi się... Rocker

Nareszcie piątek! Żeby miło zacząć weekend i poprawić sobie nastrój w ten pochmurny i wietrzny dzień, postanowiłam pomyśleć o czymś miłym. Na przykład o wymarzonych przedmiotach, które chciałabym mieć w nowym mieszkaniu. Na początek fotel bujany. Ale nie byle jaki, tylko Rocker -klasyk stworzony w 1950 r. przez małżeństwo projektantów Ray i Charles Eames'ów.


Chyba najbardziej podoba mi się biały, ale te kolorowe też fantastycznie wyglądają we wnętrzach. Sami zobaczcie.






Podobają mi się też inne krzesła Eames'ów. Myślę sobie, że fajnie wyglądałyby takie w jadalni, zestawione z wielkim stołem na toczonych nogach. Ale to już bardzo odległe marzenia. I chyba nie uda mi się przekonać Adama do takiej wizji.




Zdjęcia pochodzą m.in. ze stron www.designspongeonline.com, www.stilinredningochdesign.blogspot.com, www.marieclairemaison.com, www.alvhemmakleri.se

Miłego dnia!
Marta

3 komentarze:

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...