wtorek, 15 marca 2011

Żyrafy wchodzą do szafy

Odrywam się na chwilę od brudnej roboty, żeby wybiec myślami w przyszłość i zastanowić się nad meblami. Dostaliśmy ostatnio dwie stare, przedwojenne szafy. Są w nienajgorszym stanie, ale nie bardzo pasują kolorem do wymarzonego wystroju. No i zastanawiam się, jak je przerobić. Z jednej strony chciałabym je przemalować, a z drugiej zastanawiam się, czy to nie jest jednak profanacja. W końcu są z prawdziwego drewna, a nie jakiegoś gównowióru. Tylko, że z szafami w takim kolorze Adam nie wpuści mnie do domu:) A jeśli już przemalowywać, to na jaki kolor? Skłaniam sie ku bieleniu, ale turkus też mnie kusi. No i rzecz najważniejsza - czy ja umiem przemalować szafę tak, żeby ładnie wyglądała? A co, jeśli mój jedyny talent, to sprzątanie worków po cemencie?

Poniżej kilka zdjęć z internetu.
Jedna z naszych szaf wygląda mniej więcej tak:


Marzy mi się coś takiego.

zdj. myshabbychic.blogspot.com





Niestety nie potrafię wskazać autorów wszystkich zdjęć. Jeśli pochodzą one z bloga kogoś, kto tu zagląda, to proszę o informację, żebym mogła podać źródło.

Miłego dnia!
Marta

2 komentarze:

  1. Chętnie będę zaglądać do koleżanki deccorowiczki :) Miło tu kolejną widzieć :)

    Super są takie malowane szafy :)
    Druga fotka pochodzi z bloga Sylwi.... ale nad adresem musze sie zastanowić :)

    Moim zdaniem taka drewniana szafa to pasuje do wszystkiego, ale sama też bym pewnie ja pobieliła :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basiu dzięki za odwiedziny.
    Twoimi szafami zachwycam się już od dawna:) Świetnie je przerobiłaś i mam nadzieję, że moje wyjdą równie ładnie.

    Dzięki za podpowiedź o blogu Sylwii. Poszperam i znajdę adres, żeby podpisać fotkę.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...