piątek, 17 maja 2013

Ulubiony miesiąc

Lubię maj. Lubię kwitnące drzewa. Lubię buchającą zewsząd zieleń. Lubię jak Saska Kępa pachnie szalonym zielonym bzem ;) Lubię podglądać dziewczynki w strojach komunijnych bujające się na trzepaku w białym tygodniu. Lubię konwalie. Lubię wystawiać twarz do słońca, stojąc na przystanku w oczekiwaniu na tramwaj. Lubię wiosenne burze. Lubię wycieczki rowerowe do lasu. Lubię chodzić w zwiewnych sukienkach. Lubię szparagi, rabarbar i pierwsze truskawki. Lubię wyjazdy na zieloną trawkę. Lubię rytuał wieczornego podlewania kwiatów na balkonie. Lubię długie dni...
A skorupy lubię niezmiennie - nie tylko w maju :)








A Wy jaki miesiąc lubicie najbardziej? I dlaczego?

Miłego dnia!
Marta

7 komentarzy:

  1. W maju mam imieninki w maju moja Jula idzie do Komunii , w maju widzę się z mamcią po 6 miesiącach rozłąki i w maju Dzień Matki obchodzę także ja :)) W maju kwitną wiśnie i ulubione migdałki , w maju pachną konwalie , w maju jest ciepło i zielono i tak przyjemnie .. Podzielam Twoją fascynację Martuś - ja kocham MAJ !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcia:)
    ja również preferuję maj, no i jeszcze październik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię czerwiec, bo moje dwa słonka mają urodziny, są soczyste truskawki i słońce pięknie świeci, a już w lipcu moje święto, w ogóle każdy miesiąc lata jest moim ulubionym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maj i czerwiec to najcudowniejsze miesiące w roku, wszystko jest takie świeże, zielone, soczyste, radosne, no a w perspektywie są wakacje :))
    Przepiękne te skorupy, no i kwiatki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oczywiście, że maj jest najpiękniejszy! :))) ślub wtedy brałam, wtedy się zakochałam...:) ach dużo by opowiadać:) kocham maj jak żaden inny miesiąc. śliczne zdjęcia!:) uściski

    OdpowiedzUsuń
  6. I ja lubię maj;)
    Kocham go, bo w tym miesiącu wszystko zakwita i rośnie najpiękniej;)
    I jest piękniejsza pogoda;)
    zaczynają się owoce i warzywa;)
    Pozdrawiam Cię kochana i miłego tygodnia
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  7. czyli wiosna i lato zdecydowanie wygrywają. W sumie po takiej zimie, jaką mieliśmy w tym roku, trudno się dziwić :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...