poniedziałek, 27 maja 2013

Niespodzianka!

Może niektórzy z Was pamiętają, że w tym roku wyjątkowo szybko zwijałam dekoracje Bożonarodzeniowe. Wszystko po to, żeby obfocić mieszkanie bez żadnych śladów zimowej aury. Miało nie być bombek, mikołajów, choinek i innych śladów zimowo-świątecznego szaleństwa. Plan zakładał słoneczne zdjęcia w letnich aranżacjach. O ile udawane lato da się osiągnąć nawet w styczniu, wyciągając pastelowe dekoracje i ustawiając tony kwiatów, o tyle ze słońcem było gorzej. Nikomu nie trzeba zapewne przypominać, że kilka słonecznych dni przypadało w tym roku na luty więc plan był do d...
Ale jak mus to mus. Stanęłam na rzęsach i dziś, po kilku miesiącach niecierpliwego oczekiwania możecie obejrzeć efekty w najnowszym magazynie IKEA Family Live. Zapraszam w odwiedziny :)
PS. Gdy klikniecie na zdjęcia w artykule, pojawią się pod nimi dodatkowe podpisy.
I jak tu nie lubić IKEA? :)))

Miłego dnia!
Marta

13 komentarzy:

  1. Wow, gratuluję!!super!!!!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!! :) Fakt.. IKEA nie da się nie lubić ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Świetny artykuł, mieszkanie wygląda fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne zdjecia :-D Pieknie urzadzone mieszkanko :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha!!! No pięknie!!:)))) Ale fajna sprawa :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie :-)) Wszystko wyszło bardzo ładnie i naprawdę... nie-zimowo :-))))

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje kochana! super:))))))))))) no ikea rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje kochana!!!lecę poczytać. bardzo fajnie tu u Ciebie:) świetne aranżacje no i te zdjędcia...pozdrawiam serdezcnie! Imienniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!
    Dobrze się spisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :)) Gratuluję i już otwieram link :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. wielkie dzięki za gratulacje, aż się zarumieniłam ;)
    dzisiaj dotarła do mnie wersja papierowa magazynu. Jestem średnio zadowolona z kolorów na wydruku, ale co tam - ważne że w ogóle cała ta niesamowita akcja się udała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga autorko bloga,
    trafiłam na niego właśnie z gazetki IKEA. Mam do Ciebie takie oto pytanie (nie znalazłam działu "kontakt", dlatego piszę w komentarzu):
    Jak oceniasz jakość mebli kuchennych IKEA? Szykujemy się na całkowitą wymianę szafek kuchennych, niestety łazienkowe meble z IKEA pod wpływem wody (woda? w łazience? zaskoczenie) mają napuchnięte dolne części - jakość pozostawia wiele do życzenia ):

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem z szafek kuchennych bardzo zadowolona. Po dwóch latach intensywnego użytkowania, regularnego szorowania, itp. nic złego im się nie dzieje. Może to dlatego, że wybraliśmy fronty z litego drewna (nie ma co napuchnąć). Bałam się jak wytrzymają szafki przy zmywarce, bo zdarza mi się otwierać taką gorącą, z buchająca parą, ale póki co wszystko OK.
    Wiem, że IKEA ma wkrótce wymieniać system szafek na zupełnie nowy więc może wstrzymajcie się jeszcze chwilę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...