poniedziałek, 27 maja 2013

Niespodzianka!

Może niektórzy z Was pamiętają, że w tym roku wyjątkowo szybko zwijałam dekoracje Bożonarodzeniowe. Wszystko po to, żeby obfocić mieszkanie bez żadnych śladów zimowej aury. Miało nie być bombek, mikołajów, choinek i innych śladów zimowo-świątecznego szaleństwa. Plan zakładał słoneczne zdjęcia w letnich aranżacjach. O ile udawane lato da się osiągnąć nawet w styczniu, wyciągając pastelowe dekoracje i ustawiając tony kwiatów, o tyle ze słońcem było gorzej. Nikomu nie trzeba zapewne przypominać, że kilka słonecznych dni przypadało w tym roku na luty więc plan był do d...
Ale jak mus to mus. Stanęłam na rzęsach i dziś, po kilku miesiącach niecierpliwego oczekiwania możecie obejrzeć efekty w najnowszym magazynie IKEA Family Live. Zapraszam w odwiedziny :)
PS. Gdy klikniecie na zdjęcia w artykule, pojawią się pod nimi dodatkowe podpisy.
I jak tu nie lubić IKEA? :)))

Miłego dnia!
Marta

13 komentarzy:

  1. Wow, gratuluję!!super!!!!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje!! :) Fakt.. IKEA nie da się nie lubić ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Świetny artykuł, mieszkanie wygląda fantastycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliczne zdjecia :-D Pieknie urzadzone mieszkanko :-) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ha!!! No pięknie!!:)))) Ale fajna sprawa :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajnie :-)) Wszystko wyszło bardzo ładnie i naprawdę... nie-zimowo :-))))

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje kochana! super:))))))))))) no ikea rządzi:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje kochana!!!lecę poczytać. bardzo fajnie tu u Ciebie:) świetne aranżacje no i te zdjędcia...pozdrawiam serdezcnie! Imienniczka;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!
    Dobrze się spisałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super :)) Gratuluję i już otwieram link :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. wielkie dzięki za gratulacje, aż się zarumieniłam ;)
    dzisiaj dotarła do mnie wersja papierowa magazynu. Jestem średnio zadowolona z kolorów na wydruku, ale co tam - ważne że w ogóle cała ta niesamowita akcja się udała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga autorko bloga,
    trafiłam na niego właśnie z gazetki IKEA. Mam do Ciebie takie oto pytanie (nie znalazłam działu "kontakt", dlatego piszę w komentarzu):
    Jak oceniasz jakość mebli kuchennych IKEA? Szykujemy się na całkowitą wymianę szafek kuchennych, niestety łazienkowe meble z IKEA pod wpływem wody (woda? w łazience? zaskoczenie) mają napuchnięte dolne części - jakość pozostawia wiele do życzenia ):

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem z szafek kuchennych bardzo zadowolona. Po dwóch latach intensywnego użytkowania, regularnego szorowania, itp. nic złego im się nie dzieje. Może to dlatego, że wybraliśmy fronty z litego drewna (nie ma co napuchnąć). Bałam się jak wytrzymają szafki przy zmywarce, bo zdarza mi się otwierać taką gorącą, z buchająca parą, ale póki co wszystko OK.
    Wiem, że IKEA ma wkrótce wymieniać system szafek na zupełnie nowy więc może wstrzymajcie się jeszcze chwilę.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...