poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Drzwi nr 82

Ach te przedłużone weekendy. Człowiek traci poczucie czasu i świadomość jaki jest dzień tygodnia. Też tak macie? Ale skoro był weekend (a ja twierdzę, że jeszcze trwa) to i drzwi na blogu muszą być.

Dzisiaj nie mam fotki z pałaców czy kościołów. Nie będzie finezyjnych  drzwi tworzonych rękami mistrzów przed wieloma wiekami. Dziś dla odmiany chcę wam pokazać niezwykłe drzwi do zwykłej, mieszkalnej kamienicy. Moją uwagę w pierwszej chwili przykuł oczywiście nietypowy kolor. Gdy podeszłam bliżej, dostrzegłam ozdobną snycerkę i okucia. No i ta lwia głowa zdecydowanie nadaje drzwiom niepowtarzalnego charakteru. Ciekawa jestem jak wygląda klatka schodowa w tym domu. Przypuszczam, że może być równie interesująca, ale niestety domofon twardo bronił dostępu i nie mogłam jej sobie obejrzeć :(

Graz / Austria


Więcej o cyklu przeczytacie tutaj.

Przypominam, że trwa KONKURS, w którym można wygrać piękne elementy dekoracyjne zrobione ze stuletnich dech. Zapraszam do zabawy.

Miłego dnia!
Marta

1 komentarz:

  1. Stare, drewniane drzwi wyglądają genialnie w kamienicach. Warto jednak zadbać, aby były szczelne, bo m.in. nimi będą dostawały się szkodniki.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...