niedziela, 7 sierpnia 2016

Drzwi nr 81

Cisza zapadła na chwilę na blogu, ale to dlatego, że postanowiłam spędzić ten wakacyjny tydzień off-line :) Ale wracam do Was z kolejnymi pięknymi drzwiami, które w między czasie upolowałam. Tym razem znowu nasi południowi sąsiedzi. Drzwi z tego kraju jeszcze tu nie było, zatem Słowacja debiutuje na Foto st(w)orach. I to w jakim stylu! Eleganckie, drewniane drzwi oplecione okuciami niczym misterną koronką. Do tego wspaniała snycerka i stylowa klamka. A to wszystko u stóp najwyższych szczytów Tatr.

Kieżmark / Słowacja


Więcej o cyklu przeczytacie tutaj
 
Miłego dnia!
Marta

8 komentarzy:

  1. Piękne są... widać kunszt wykonania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. elegancja Francja... a nie, zaraz, przecież to Słowacja ;)

      Usuń
  2. Ostatnio zapałałam miłością do klimatycznych drzwi i nawet pojawiły się w moim Trójmiastowym poście :) Twoje słowackie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w Trójmieście jest dużo pięknych drzwi z różnych okresów. Jest w czym wybierać ;)

      Usuń
  3. Gdzieś takie w kościele obok Wieliczki widziałem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten kształt jest chyba dość popularny więc pewnie sporo podobnych by się znalazło w różnych zakątkach Polski.

      Usuń
  4. Faktycznie piękne okucia! Osobiście podoba mi się kolor drewna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kto by pomyślał że wybór drzwi może być taki ciężki. Już z żoną miesiąc wybieramy :) Te bardzo przypadły mi do gustu ale moja żona sądzi coś innego. I jak tu dojść do kompromisu ??

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...