poniedziałek, 15 lipca 2013

Owocowa rozpusta

Różne smaki, różne kolory, różne rozmiary... jedno łakomstwo :)
Objadamy się sezonowymi owocami.  Garściami, na surowo, w koktajlach, w muffinach... Mamy zafarbowane języki i paluchy ;) Nie mogę się zdecydować, co mi najbardziej smakuje. Może maliny, a może jagody, a może białe porzeczki? 
Ciekawa jestem jakie są Wasze ulubione letnie owoce? Wolicie te słodkie, czy te kwaśne?






A skoro o pysznościach mowa, to już dzisiaj zapowiadam, że szykuje się smakowite candy! Bądźcie czujni :)

Miłego dnia!
Marta

12 komentarzy:

  1. Pysznie wyglądają, ja z chęcią maliny i jagody bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiamy zajadać się i jagodami i malinami i porzeczkami no i czereśniamy tez;) każdy dzień przynosi coś innego;) korzystamy póki możemy;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja dopiero co jestem po naleśnikach z malinami:) pycha! kocham letnie owoce:)

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę tu moje miseczki z mnóstwem pyszności:)
    poczęstuję się malinkami:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotki są tak cudne, że aż ślinka leci:-) Ja zdecydowanie preferuję malinki w towarzystwie borówek amerykańskich...no może do tego odrobina mascarpone:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. maliny i jagody - ubóstwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszystkie, nawet niedojrzałe papierówki i śliwki :)
    uściski,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie piękne zdjęcia i te kokilki! Czy to Ib Laursen może? Wzdycham do takich:)
    dobrego dnia
    ania

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuję za komplementy nt. zdjęć :) a miseczki kupiłam w sklepie DUKA

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam jagody , maliny , borówki amerykańskie i czarne porzeczki te mogłabym jeść tonami ;p

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...