niedziela, 2 czerwca 2013

Dzień po

Wszyscy świętowali wczoraj dzień dziecka, to i my postanowiliśmy nie pozostawać w tyle. Z tej okazji zafundowaliśmy SOBIE już od samego rana małe przyjemności. Postanowiliśmy, że zamiast zdrowego śniadanka będziemy opychać się słodyczami :) Zajadaliśmy więc na zmianę ciasto rabarbarowo-truskawkowe i bezy z kakao. Do tego pyszna kawa, truskawki i ładne kwiatki, żeby było jeszcze milej. 
A czy Wy pomyśleliście o sobie w tym dniu?





Jakiś czas temu pisałam, że próbuję wyhodować awokado. Na ostatnim zdjęciu w tle widać całkiem duże już roślinki więc poszło mi nie najgorzej. Zobaczymy, czy nadal będą tak dziarsko rosły.

A teraz zmykam piec kolejną blachę kruchego ciasta z rabarbarem i truskawkami. Miał być dżem, ale ciasto wyszło takie pyszne, że nie mogę się powstrzymać. Dżem zrobię następnym razem ;)

Miłego dnia!
Marta

9 komentarzy:

  1. My spędziliśmy fantastyczny Dzień Dziecka z dziećmi w kinie. Miał być piknik nad morzem, ale pogoda nie dopisała:(
    Ciasto rabarbarowe - pycha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Hihi ja o sobie myślę codziennie;) no o meżu też:P

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pysznosci u Ciebie ciasato z rabarbarem pycha

    OdpowiedzUsuń
  4. My nie na słodko, ale też sobie dogadzaliśmy :) Duszonki ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wspaniałe smakołyki. My też nadal odkrywamy dziecko w sobie, zwłaszcza teraz kiedy mamy swoje dzieci i udaje mi się spełniać swoje marzenia z dzieciństwa:)
    Pozdrawiam!
    Iza

    OdpowiedzUsuń
  6. my byliśmy u mojej rodziny na grillu domowym - elektryczny opiekacz - i też było fajnie - pomimo pochmurnej pogody :)

    OdpowiedzUsuń
  7. My spędziliśmy dzień dziecka w łóżku z dobrym filmem i ogromną dawką słodkiego jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mmm o jak smakowicie:) super!
    kochana przy okazji zapraszam do udziału w konkursie:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też ostatni zajadam się rabarbarowym ciastem. Pycha:) Dopiero dzisiaj dostałam pocztą magazyn IKEA. Od razu poznałam wnętrze. Gratuluję:)serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...