wtorek, 4 czerwca 2013

Dziś na palecie

Cumulonimbusy znowu się wypiętrzają, wiatr się zerwał i pewnie zaraz będzie lało. Nie pierwsza to burza w tym tygodniu i pewnie nie ostatnia. Skoro słońca brak, trzeba sobie jakoś radzić i gdzie indziej szukać lata. Ja znalazłam w środku miasta, pod blokiem. Jak to? A tak to, że ktoś w tym roku strasznie długo ociągał się z koszeniem trawy na osiedlu i wszystkie trawniki (a na szczęście mieszkam w bardzo zielonej okolicy) zamieniły się w pełne kwiatów, dzikie łąki. Uwielbiam kwiaty - także polne - i nie byłabym sobą, gdybym nie skorzystała z okazji i nie zniosła zielska do domu. I tym sposobem nasz stolik z palety został przyozdobiony dwoma bukietami. Ten wielki to słoneczne jaskry, a ten mały to koniczyna, która kojarzy mi się z robieniem wianków w dzieciństwie.





Zdjęcia tego chyba nie oddają, ale żółty bukiet jest naprawdę ogromny. Niestety pewnie zaraz zacznie przekwitać, ale póki co cieszy oko i wnosi trochę lata do domu.
A Wy jak sobie radzicie z tą raczej jesienną pogodą? A może w Waszej okolicy panują upały nie do wytrzymania i marzycie o skrawku cienia?

Miłego dnia!
Marta

11 komentarzy:

  1. Uwielbiam polne kwiaty, pięknie się u Ciebie prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie tam, jest strasznie, ochydnie, aż chce się zanurzyć pod kołdrę, obok postawić ciepłą herbatę z cytryną i miodem, wziąć do ręki dobrą książkę i odpłynąć. Kwiaty rzeczywiście dodają letniego uroku. Pozdrawiam Arleta

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie to tak na zmianę-raz deszcz,raz słońce,chociaż tego słońca to tak baaaardzo niewiele :(
    Ja także co chwila zaopatruję się w kwiaty.Miałam ochotę właśnie na taki bukiet z polnych kwiatów ale one nie postoją długo.
    Pozdrawiam gorąco!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. od razu zrobiło się kolorowo i ślicznie :-) Trzeba sobie jakoś poprawiać humor. U mnie leje dziś od rana. Nawet psiaki nie wyściubiają nosa poza bezpieczny i ciepły dom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nio u mnie pogoda jest cudna !!! leje jak nigdy :) ba mam już 2 nowe oczka wodne w ogródku !!! Ja chcę słonkaaaaaaaa !!!!! Buziaki Martuś !!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzisz Moniś, nawet nie musiałaś dodatkowych dołów kopać, a oczka i tak powstały ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już mam dość deszczu!Choć jestem z tych co nie narzekają na pogodę, to teraz mam dość!!!
    Piękne kwiaty!
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  8. polne kwiaty maja urok jakiego brak innym...Niestety u mnie pada i pada i pada....

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne te jaskry - u nas jakoś ich brak - w ogóle polne kwiaty to rzadkość w tym roku

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładnie na tej palecie kwiaty wyglądają:)))
    szkoda tylko , że znów leje;/ buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super mieć taki widok z okna, ptaków śpiew i człowiek czuje się jak na wczasach :) pozdrawiam serdecznie i zapraszam na candy u mnie

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...