czwartek, 2 lutego 2012

Zgodnie z obietnicą

Staram się dotrzymywać słowa, a ponieważ obiecałam tutaj, że pokażę jeszcze kilka wiejsko-górskich widoczków, dzisiaj post z małą ilością gadania i dużą ilością zdjęć.




A teraz coś zupełnie obłędnego. Widzieliście kiedyś taką skrzynkę na listy?!



Przy każdej chałupie są studnie i żurawie. Wciąż w użyciu :)




W Nowicy żyją zgodnie wyznawcy wielu religii: greko-katolicy, rzymo-katolicy, prawosławni, świadkowie jehowy, protestanci, a nawet buddyści. A wszyscy są chowani na jednym cmentarzu, koło cerkwi. Trochę to niesamowite w dzisiejszych czasach.


I jeszcze trochę zimowych klimatów






Powiem szczerze, że miło wrócić do tych zimowych zdjęć, siedząc w ciepełku pod kołdrą. Ale temperatura -20 w ciągu dnia, to już lekka przesada. Mam dość kataru, który zamarza w nosie. Dość tego, że wyglądam jak Eskimos, który założył na siebie wszystkie ubrania jakie ma. No zimy mam dość!
Macie jakieś sprawdzone sposoby na radzenie sobie z takim mrozem?

Ach, no i jeszcze jak zwykle chwila na autoreklamę. Zapraszam TUTAJ - tym razem coś o karnawałowych imprezach:)

Miłego dnia!
Marta

4 komentarze:

  1. Przepiękne ujęcia, a skrzynka na listy mnie urzekła!
    pozdrawiam ciepło,

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce taka skryznke na listy!!!
    Sprawdzone sposoby na mrozy? Siedzenie w domu jak najdluzej;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zimowe widoki, masz racje fajnie sie je oglada domu :)
    Ja gdy wybieram sie do miasta wkladam do kieszonek takie male ogrzewacze, hmm nie wiem czy sa w pl, to saszetki wypelnione plynem, gdy sie je nagnie to wydzielaja cieplo i trzymaja dosc dlugo. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wiedziałam, że skrzynka przypadnie Wam do gustu:)

    Bree - tak mamy tutaj takie ogrzewacze. Fajnie, bo są w różnych rozmiarach, takie mini można włożyć nawet do rękawiczki. Korzystam :)

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...