wtorek, 10 czerwca 2014

Ahoj! zapraszam na konkurs

 Co się dzieje jak pasjonat sportów wodnych jest jednocześnie zapalonym fotografem? Łączy oba hobby i tworzy taśmy do aparatów fotograficznych z żeglarskich lin.
A co się dzieje jak ów Kapitan Sailor Strap spotyka blogerkę tworzącą Foto st(w)ory? Wiadomo - próbują rozbujać łajbę i rozkręcają wspólną zabawę pod hasłem "Hollywood smile", rozdając stylowe strapy :)

Ale zanim opowiem  o szczegółach konkursu, pokażę Wam więcej tych fajnych sznurków. Nie mogę się oprzeć, bo nie dość, że są praktyczne, to jeszcze kolorowe, starannie wykonane i w 100% handmade! Na dodatek jestem w stanie wyobrazić sobie dla nich dziesiątki innych zastosowań niż tylko dźwiganie aparatów ;)





Zabawa szykuje się nie byle jaka, bo do wygrania będą aż dwie liny!

A na dodatek o tym, kto wygra jedną z nich zadecydujecie Wy! 

Żaby było jeszcze fajniej, zapraszamy Was do tego, co na pewno lubicie, czyli do fotografowania :)


No to chyba nadeszła pora na zdradzenie szczegółów konkursu "Hollywood smile". 
1. Jeśli chcecie wziąć udział, napiszcie o tym w komentarzu i podlinkujcie u siebie na blogu poniższe zdjęcie (jeśli nie macie bloga, to linkujcie na fejsie).
2. Polubcie fanpejdże Sailor Strap i Foto st(w)ory
3. Wyślijcie do mnie mailem zdjęcie przedstawiające aranżację o tematyce wodno-morskiej z Waszego mieszkania lub ewentualnie z jakiegoś innego wnętrza (ale zrobione przez Was). Wszystkie chwyty dozwolone :)

Spośród nadesłanych zdjęć wspólnie z Kapitanem wybierzemy zwycięzcę, do którego popłynie lina ze skórzanymi obszyciami.

Ale to nie wszystko. Do wygrania jest jeszcze linka na nadgarstek. Aby o nią powalczyć wystarczy przesłane do mnie zdjęcie umieścić również na Instagramie z tagami #hollywoodsmile i #sailorstrap. O wygranej zadecydujecie Wy, bo linkę zgarnie osoba, której zdjęcie zbierze najwięcej lajków. Prościzna :)

Zdjęcia można przesyłać i lajkować do 10 lipca, a 11 lipca na blogu ogłosimy wyniki. Zwycięzcom prześlemy fotki z aktualnie dostępnymi linkami do wyboru :)
Już zazdroszczę szczęściarzom, którzy tak stylowo będą nosić swoje aparaty.



A zatem zaczynamy. Aparaty w garść, holiłudzki uśmiech na twarz, pstrykamy, wysyłamy, lajkujemy. Bawcie się dobrze!

Miłego dnia
Marta

9 komentarzy:

  1. Jak coś w stylu marynistycznym to ja z chęcią zgłaszam swoją gotowość do boju ;p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. W moim domku akurat nie znajdę nic o takiej tematyce:( ale jeśli może to być inne wnętrze to wysyłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze, zapomniałam czy wysłałam zdjęcie do konkursu ale jeśli wysłałam to zapomniałam umieścić info na blogu :/

      Usuń
  3. Ruszyć łebkiem muszę bo mój aparat podtrzymywany jest przez....pasek od bluzki:P Oj przydałaby się linka, przydała!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. dzięki za zaproszenie :) spróbuję coś wykombinować..... hmmmm

    OdpowiedzUsuń
  5. Milo tu u Ciebie na blogu. Oj ciezko bedzie mi cos wodno - morskiego wykombinowac. Pomysle, jak cos sie z tego zrodzi, to do konkursu się przyłącze, a poki co serdecznie pozdrawiam Beata

    OdpowiedzUsuń
  6. no nie mogę nie spróbować;))

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja postaram się spróbować.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...