sobota, 28 maja 2011

Rama poszukiwana

Chyba jedynym pomieszczeniem w nowym mieszkaniu, którego wizję miałam od początku bardzo sprecyzowaną, była łazienka. Miały być białe kafle cegiełki, szare ściany, drewniane blaty i lustro w dużej,białej, zdobionej, starej ramie. Pierwsze trzy elementy są gotowe. Teoretycznie, bo właśnie dzisiaj pan Zdzisław doniósł, że kolor farby, którą pomalował ściany, ma inny odcień, niż wcześniej kupiona próbka. Niby farba z mieszalnika zawsze powinna być taka sama, ale nie ma tak łatwo. W poniedziałek okaże się, czy zostawiamy tak jak jest, czy jednak malujemy kolejny raz.
No, ale miało być o ramie. Zainspirowały mnie m.in. te zdjęcia znalezione w sieci:




Ta ostatnia to mój zdecydowany faworyt. Jest ozdobna, przyciąga wzrok, ale dzięki białemu kolorowi nie przytłacza. Jakiś czas temu zaczęłam poszukiwania podobnej ramy na allegro, ale albo są one w bardzo kiepskim stanie, albo cena odstrasza. Pomyślałam więc, że może u kogoś z Was poniewiera się gdzieś w piwnicy lub na strychu jakiś stary brzydki obraz w podobnej, pewnie "złotej" ramie, którego chcielibyście się pozbyć. Ja chętnie przygarnę:) Złoty kolor mnie nie odstrasza - przemaluję.

Szukam też jakiejś fajnej ramy do wc. Tu nie mam aż tak sprecyzowanych oczekiwań, ale też chciałabym coś starego i oryginalnego.





Chyba muszę się wybrać na Koło albo na giełdę w Broniszach. Może tam znajdę to, czego szukam.

Miłego dnia!
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...