sobota, 19 grudnia 2015

Mam dla Was prezent :)

Właśnie nadrabiam zaległości w kupowaniu prezentów i pomyślałam, że na pewno niektórzy z was też są ciągle w lesie z tym tematem. Dlatego postanowiłam podzielić się informacją, która być może w ferworze gorączki przedświątecznej gdzieś wam umknęła. Otóż uprzejmie donoszę, że dziewczyny z Love Poland Design (które do niedawna można było spotkać przy okazji rożnego rodzaju targów) otworzyły sklep internetowy ze swoimi produktami. Ja właśnie w nim buszuję poszukując plakatu na prezent do pokoju dziecinnego i nie mogę się zdecydować, który wybrać. Poniżej mała próbka:





Poza plakatami w różnych rozmiarach dostępne są też pocztówki, zakładki do książek, przypinki, notesy, a nawet kubki termiczne. Od wzorów i kolorów można dostać zawrotu głowy, a lokalni patrioci, miłośnicy morza, gór, jezior, tradycyjnego polskiego jadła i epoki PRL-u, na pewno znajdą coś dla siebie. Jeśli nie na prezent, to może z okazji jakiegoś noworocznego remontu lub chociaż zmiany dekoracji w pokoju :)

Żeby umilić Wam zakupy w sklepie dziewczyny z LPD przygotowały specjalną, świąteczną zniżkę :)

rabat - 20 % obowiązujący DO KOŃCA ROKU!!!

wystarczy, że do swojego zamówienia dopiszecie kod rabatowy: FOTOSTWORY

To ja zmykam buszować w dalej w sklepie i was również do tego zachęcam :)

Miłego dnia!
Marta

2 komentarze:

  1. Fajnie, nieźle to wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepie jest tego duuuuużo więcej! tutaj wrzuciłam tylko kilka, które ja mam obecnie na oku :)

      Usuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...