sobota, 8 listopada 2014

Zdrowy dystans i elementy wywrotowe

Lubię starocie, przedmioty z duszą, uratowane, odnowione, piękne choć często niedoskonałe. Mam tego w domu trochę: maszyna singer, dwie przedwojenne szafy, rzeźbiona rama, kufel do piwa, kilkudziesięcioletnie, drewniane skrzynki, stare walizki i gąsiory, itd. Największe nagromadzenie staroci na metr kwadratowy występuje w naszej toalecie. Zadomowił się tu ręczny magiel, tara, liczydło i kryształowe lustro. I o ile w pozostałych pomieszczeniach starocie skutecznie zostały zrównoważone bardziej nowoczesnymi elementami wystroju, o tyle w wc było jak dla mnie zbyt muzealnie i rustykalnie. Konieczne było przełamanie konwencji i wprowadzenie jakiegoś wywrotowego, nieoczywistego elementu.
I tu z pomocą przyszedł plakat Sabiny Samulskiej, który już dawno temu wpadł mi w oko. Jakiś czas zastanawiałam się gdzie go powiesić, aż w końcu dziś, pod wpływem impulsu, przykleiłam go w toalecie. Genialny tekst w tym pomieszczeniu brzmi jeszcze zabawniej ;) Jestem bardzo zadowolona z efektu i niecierpliwie czekam, aż zobaczę miny moich gości. Czuję, że będą bezcenne :)))





Może ktoś stwierdzi, że to nie wypada, że słownictwo niekulturalne, że coś tam, coś tam.  A ja uważam, że trzeba mieć zdrowy dystans i poczucie humoru. Zwłaszcza jak się w kółko dopieszcza swój dom i pokazuje go wszem i wobec. Bo tak naprawdę snu z powiek nie spędza mi kolor ścian i dobór dodatków. W życiu są wiele ważniejsze sprawy niż polowanie na dobry design.

P.S. Choć pomieszczenie wygląda na beżowe, to tak naprawdę jest białe.

Miłego dnia!
Marta

38 komentarzy:

  1. Martuś wygląda genialnie!! wiesz co, moja łazienka po zmianach ma identyczny układ i chyba wielkość też :) I zastanawiam się bardzo poważnie nad powieszeniem tego plakatu (mój w wersji różowo-oczojebnej) nad toaletą. nie wiem jeszcze co na to mój konserwatywny mąż, ale oddam królestwo za minę mojej wielkomiejskiej teściowej gdy tam wejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adam jeszcze nie widział, ale coś czuję, że przypadnie mu do gustu ;) Ja czekam na miny moich kochanych, wielce kulturalnych, dobrze wychowanych i "ąę" Dziadków ;)

      Usuń
  2. Wygląda rewelacyjnie, cała łazienka bardzo fajna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kibelek malutki, ale też myślę, że całkiem fajny (chociaż planuję już od dawna wymianę zasłonek i tylko nie mogę się zdecydować na tkaninę)

      Usuń
  3. Tak a propos niekulturalnego słowa (mam nadzieję, że mi wybaczysz ;-) zaje..sty pomysł

    Mój, w tym samym kolorze chyba jednak wywędruje z pracowni do domu nad kanapę. Straszliwie mi się podoba :)
    Nawiasem mówiąc masz uroczy kibelek :)

    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też chciałabym swój powiesić w salonie, dokładnie na przeciwko kanapy, ale kolor zupełnie mi tam nie pasuje. Ale myślę, że w kibelku będzie mu dobrze ;)

      Usuń
  4. ihihihihihi czadowy jest !!!!!!!! uwielbiam takie klimaty :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniś, Sabina robi jeszcze inne genialne plakaty. Zerknij sobie na jej fanpejdża ;)))

      Usuń
  5. nie no, miejsce na zawieszenie tego plakatu znalazłaś doskonałe :) nie ma to jak mieć poczucie humoru :) gdyby taki trafił do mojego domu to też bym go pewnie z przekory powiesiła nad toaletą (choć tekst, że jest pięknie w mojej łazience niestety mocno mijałby się z prawdą)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pierwotnie chciałam go mieć w salonie, ale w toalecie tekst nabiera dodatkowego znaczenia :)

      Usuń
  6. Plakat bardzo fajny i gdyby taki wpadł mi w ręce to też pewnie powiesiłabym go w mojej łazience ;) Pięknie jest u Ciebie i chyba moja łazienka nie będzie aż tak ładna a już na pewno nie będzie miała tak ładnych dodatków.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, oj tam...Widziałam fotki, którymi się inspirujesz i nie mam wątpliwości, że u Ciebie będzie pięknie. Kto wie jakie dodatki wpadną Ci przypadkiem kiedyś w ręce. Na pewno będzie niepowtarzalnie

      Usuń
  7. Ale świetny :)) cała łazienka mi sie bardzo podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  8. popłakałam się ze śmiechu... :,D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ekstra! A zdradzisz co to za subway tiles :)?

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba ta łazienka! Plakat pasuje doskonale, kafelki wymarzone, niezbędne drewno i... ta zasłonka pod blatem... Marzenie, zrealizowałaś wizję mojej wymarzonej łazienki! :)
    Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam takie same założenia wymarzonej łazienki: biel, drewno, kafelki cegiełki i zasłonka. Do tego industrialne kinkiety dla przełamania konwencji. Chciałabym jeszcze wymienić zasłonkę, ale ciągle nie mogę się zdecydować na kolor i wzór tkaniny.

      Usuń
  11. Jeśli mam być szczera co do tego plakatu... myślałam że tylko ja jestem taka pokręcona... CUDNY! Gratuluję poczucia humoru! Gdzie takie coś można dostać???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha, no jak widać jestem nieco szurnięta, ale dobrze mi z tym :))) plakaty znajdziesz tu: http://www.samulska.com/

      Usuń
  12. Świetny plakat i dobrze wpasował się w konwencję tego pomieszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. plakat jest genialny:) oj uwielbiam takie:) ale musiałabym go ściągać za każdym razem gdy tylko rodzinka chciałby wpaśc w odwiedziny:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja nie zamierzam nic ściągać. Pewnie czasem kogoś oburzy, ale taka właśnie jestem i takie rzeczy mnie bawią. I nie chcę niczego udawać nawet przed "wrażliwą" rodzinką. Muszą sobie jakoś z tym poradzić :)

      Usuń
  14. Świetny pomysł:) Uśmiałam się:) Piękna toaleta:) Ps. mam takie same płytki - uwielbiam je:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też uwielbiam te płytki. Od czterech lat codziennie na nie patrze i wcale mi się nie nudzą ;)

      Usuń
  15. Uśmiałam się pomysł wspaniały, toaleta prześliczna, ach i te płytki marzę o takich. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak to miło, że macie podobne poczucie humoru do mojego :)
      pozdrowionka

      Usuń
  16. Martita, uwielbiam ten plakat, a Ty znalazłaś dla niego idealne miejsce! Wygląda tam świetnie i gdybym taki miała, to też korciłoby mnie, żeby powiesić go w kibelku ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja chciałam go mieć w salonie, ale kolorystycznie mi nie pasował. I nagle doznałam olśnienia, jak pomysłowy Dobromir :)))
      Martuś, koc dziś dotarł. Dziękuję Kochana!!!!

      Usuń
    2. Uff, to dobrze :) Dziękuję za wiadomość, bo już się zaczęłam martwić ;)

      Usuń
  17. Świetny kolor dorwałaś, świetny pomysł na zastąpienie lustra i świetne miejsce! Nic więcej :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny plakat, świetne kafle (też mam takie, ale w kuchni). Świetna łazienka! Niebanalna i z jajem ;) Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba urządzony ten Twój kibelek. Plakat zamiast lustra-interesujące.

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...